vrijdag 23 maart 2012

Oude bakvormen


Ik heb iets met oude bakvormen. Ik weet niet hoe het komt maar in de loop der jaren heb ik er al aardig wat van verzameld. En nog steeds als ik ze ergens zie, hebben ze een aantrekkingskracht op me.
Inmiddels kom je ze op diverse plekken in huis tegen. Onlangs heb ik al een foto laten zien van de oude poffert aan mijn rek in de keuken, één van mijn favorieten.




Maar ook op de eettafel staat een oud rond blik met daarin allerlei kleine vormpjes.




Bij de ingang van de keuken staat een mooie vergrijsde mand met daarin een paar blikken. De voorwaarde voor mij is wel dat ze een beetje verweerd moeten zijn.


En in de keuken een stapeltje met wat laurierblaadjes erin.


Tot slot nog een foto van de open harten die aan mijn luik bij de ingang van de keuken hangen samen met een gedroogd olijfbomentakje.



Ik wens je een fijn, zonnig weekend. Geniet ervan!

Groet, Carla.




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verzameling, zeg!

    Fijne avond!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk oude bakvormpjes.....kun je nooit genoeg van hebben ;)

    Fijn zonnig weekend

    BeantwoordenVerwijderen