woensdag 8 februari 2012

Koud winterweer en een warm bad..............

Wat is het toch heerlijk, dat onvervalste, Nederlandse winterweer! Afgelopen zaterdag ben ik 's middags lekker een stukje gaan wandelen in de zon. Onderweg een overheerlijke latte gedronken bij mijn zus. Toen ik thuis kwam was ik ineens weer zo gelukkig met mijn bad. Vorig jaar hebben wij namelijk onze badkamer laten verbouwen. Hij is niet heel groot, maar ik wilde dolgraag een bad op pootjes. Het was al zo lang een droom. Uiteindelijk is het toilet van de badkamer verhuisd naar een aparte ruimte op de overloop en kon ik op zoek naar een bad op pootjes! Ik heb toen bij Albion Bath Company een mooi compact exemplaar gevonden. Helemaal wat ik wilde. Hij is minder lang dan andere baden, maar wel extra diep, zodat je je heerlijk kunt onderdompelen....... En dat heb ik dus zaterdag na mijn wandeling gedaan. Het bad was zo warm dat alle kou snel was vergeten en wat rook ik weer lekker naar mijn favoriete badproducten van Sabon in de geur Patchouli Lavender Vanilla. Na uitgebreid gebadderd te hebben, heb ik beneden de potkachel en de kaarsjes aan gedaan en ben ik op de bank geploft met een kop thee. Op dat soort momenten voel ik me de koning te rijk in ons "paleisje" en ben ik blij dat ik zo kan genieten van kleine dingen.




Warme wintergroetjes, Irene.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten