dinsdag 29 mei 2012

Tuinplaatjes (deel 1)

Wat hadden we een prachtig Pinksterweekeinde! Heerlijk genoten van de zon, de tuin en het strand.
Terwijl ik heerlijk in de tuin aan het "rommelen" en relaxen was, heb ik zo hier en daar wat tuinplaatjes geschoten. Daarom nu alleen even wat foto's.

De clematis is bijna uitgebloeid. Ik vind hem zo mooi met zijn bleekroze bloemen.



Wat wordt het zonlicht mooi gefilterd op deze foto he?


 De oude luiken zijn een vakantiesouvenier. Ze lagen bij een volledig gesloopt pand om vernietigd te worden. Gelukkig werden ze op tijd door mij gered.

.

Wordt vervolgd..........

Groetjes,  Carla

.

3 opmerkingen:

  1. Ook al zo mooi deze foto's!
    Tot de volgende keer.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die oude trap, heb er ook één staan, wist niet wat ik er mee moest, maar wat een goed idee, een krans eraan en weer een leuk plaatje! Bedankt voor de inspiratie. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke manier om aan oude luikjes te komen. Mooi kleurtje ook. Ik kom op je blog, omdat ik aan het googelen was op oude luiken. Kom ik de foto tegen. Ik kijk nog even rond op je blog. Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen