woensdag 5 juni 2013

Eindelijk in zomerse sferen

Eindelijk is het dan zover! We kunnen genieten van volop zon en lekkere temperaturen. En daar hoort natuurlijk lekker bezig zijn in de tuin ook bij.
Zelf gaan wij binnenkort een klein schuurtje bouwen, (met heerlijke oude verweerde dakpannetjes) waarvoor we de nodige voorbereidingen al getroffen hebben.

Maar daarover later....

Voor nu even wat lekkere plaatjes die ik vanmiddag even snel maakte.



Mijn (voor sommigen onder jullie misschien) wat oubollige geranium staat lekker te bloeien. Wel een witte, dat dan weer wel, voor mij niet te veel kleur. Leuk in een oude zinken emmer en gewoon wat oude franse potjes ervoor.
Wit is voor mij altijd goed, zowel binnen als buiten.


En ook deze; in een oude gietijzeren vaas.

Dat is voor mij gewoon genieten.................


Groetjes, Carla


Geen opmerkingen:

Een reactie posten