zaterdag 11 februari 2012

Van bank naar hocker



Zoals in mijn vorige berichtje vertelde, heb ik ook over de hocker een witte hoes gedaan. Heel simpel staat deze naast mijn open haard en dient momenteel als extra zitplaats. Ik vind dat dat witte zo mooi uitkomt tegen de kleur van de muur. Die is geschilderd in de kleur Basalt van VT Wonen. Ik heb deze kleur al weer heel wat jaartjes en hij bevalt nog steeds prima.
Aan de andere kant van de open haard staat de mand met haardhout al klaar. Aan het eind van de middag gaat deze heerlijk aan. Meestal branden wij de haard alleen in het weekend. En dan met deze kou en sneeuw momenteel is het extra lekker. Echt genieten!

Fijn weekend verder.
Carla



2 opmerkingen:

  1. Leuk bericht en leuke foto's, net als jullie site/ webshop. Ziet er mooi uit.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie een prachtige haard.
    Lijkt me heerlijk op daar naast te zitten op de hocker.
    Ik hoop dat hij wel zo mooi wit blijft, zo vlak bij de haard.

    Fijn weekend, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen