donderdag 30 mei 2013

Toch gelukt!


Zojuist voor de webwinkel een klant gehad die haar bestelling kwam afhalen en vroeg: Hou je je blog niet meer bij? Ik vertelde haar dat ik jammer genoeg telkens problemen had met uploaden van foto's.
Toen ze vertrokken was bedacht ik me dat ik het gelijk nog even wilde proberen. En.......... ja hoor! Het lukte dus nu wel. Vraag me niet wat ik anders dan anders heb gedaan, maar ik ben er blij mee.

Hierboven dus een detailfoto van het resultaat van de slaapkamer. (zie eerdere post)



Zo is het geworden. Ik wil hier niet teveel foto's van de slaapkamer opzetten, want er is onlangs een fotoreportage gemaakt door een fotografe van de Jeanne d'Arc Living en zij heeft ook in de slaapkamer foto's gemaakt die, volgens verwachting, in het magazine van februari 2014 geplaatst worden.

Bij dat het toch nog gelukt is.... en Anja...... bedankt dat je het nog even aanhaalde! 
Ik zal nu niet meer zo lang wachten met een stukje plaatsen hoor, ben veel te blij dat het weer lukt!

Fijne avond nog,

Groeten van Carla

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Carla, dat het toch gelukt is! Zie je berichten weer met veel plezier tegemoet. Dit ziet er alweer mooi uit, had niet anders verwacht.Kijk ook eens even op mijn blog voor een prachtig behang. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het weer gelukt is en wat bijzonder om je straks je eigen huis terug te zien in de JDL.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen