donderdag 10 januari 2013

Vernieuwde slaapkamer!

Tjonge jonge..... dat is lang geleden dat er een stukje op deze blog van één van ons verscheen.....
Sorry mensen, maar het was de afgelopen maanden gewoon hectisch en (nog steeds) druk.
 
Zoals ik de vorige keer al vermeldde, had ik plannen voor de slaapkamer. Nou... deze plannen hebben vaste vorm aangenomen; sterker nog:  Het is inmiddels bijna klaar.
 
Het bed werd vandaag afgeleverd, dus toen dat éénmaal in elkaar stond, kon ik heerlijk gaan stylen.
 
Ik heb problemen met het uploaden van foto's van mijn computer, dus helaas houden jullie deze nog tegoed. Jammer, ik had ze graag laten zien. Heeft iemand tips hoe dit probleem opgelost kan worden???? Ze zijn welkom!
 
Wordt vervolgd..........
 
 
Groet, Carla
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. In google chrome je berichtjes maken. Dat is de enige manier.
    'k Ben benieuwd naar je slaapkamer.
    Groet,
    barry

    BeantwoordenVerwijderen