woensdag 18 juni 2014

Rondom het huis........


Het zat al een hele tijd in de planning; de voor- achter- en zijtuin moesten opnieuw worden betegeld. Eén en ander was na een heleboel jaartjes behoorlijk verzakt en het was ook niet meer naar mijn zin. Ik wilde graag een leuk hek in de voortuin en in de achtertuin wilde ik graag een olijfboom.

En die twee punten van het wensenlijstje zijn in vervulling gegaan. 
 



Verder moest het natuurlijk wel een shabby-brocante look houden dus nieuwe tegels kwamen er niet. We hebben gewoon de oude tegels opnieuw gebruikt en deze afgewisseld met oude klinkertjes.

Daarnaast was ook een nieuw schuurtje welkom. Uiteraard moest deze wit worden, maar ik heb hierbij kalkverf gebruikt (wel speciaal voor buiten) waarbij de houtnerf nog wel een klein beetje zichtbaar blijft. 


En natuurlijk is dit niet allemaal in één weekend gedaan. Hier ging wel wat tijd inzitten. Inmiddels is het al een poosje af en genieten wij van onze heerlijke zonnige achtertuin. (met een glaasje erbij wijn op zijn tijd).

7 opmerkingen:

  1. Wat een sfeer weer! Gezellig!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These tips proved very useful for me and for this, I really want to mention thanks for sharing it with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is the precise weblog for anybody who needs to seek information about this topic. You positively put a brand new spin on a subject that has been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These tips proved very useful for me and for this, I really want to mention thanks for sharing it with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Well with your permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please continue the rewarding work.

    BeantwoordenVerwijderen