maandag 21 mei 2012

Fotoshoot!

Het is al even geleden dat ik een stukje heb geschreven, maar dat komt omdat ik erg druk ben geweest. Kort geleden werd er contact met ons opgenomen door Henk van het magazine Daphne's Diary. Hij vroeg of er een fotoreportage gemaakt mocht worden van mijn huis voor de komende editie van het magazine! Helemaal fantastisch natuurlijk, maar in verband met de deadline bij de drukker zou de shoot vandaag al plaats gaan vinden................
Alle radertjes gingen meteen draaien, alles moest anders, opgeruimd, schoon en geordend zijn natuurlijk. Maar waar haalde ik alle tijd vandaan om dat te doen? Gelukkig was daar het lange Hemelvaartweekend. Vier dagen lang ben ik in de weer geweest met als allerleukste klus de styling natuurlijk! Vandaag was het zover. Henk kwam met zijn dochter Wendy die de fotografie voor haar rekening nam.


Ze waren erg enthousiast en ik was maar wat trots natuurlijk. Alles verliep erg gezellig en ik heb wat dingen verteld over Kind van Holland, het huis en de verhalen achter sommige oude spulletjes. Uiteindelijk duurde de shoot langer dan gepland, maar echt overal zijn foto's van gemaakt. Ik ben razend benieuwd naar het resultaat!



Op 12 juni aanstaande verschijnt Daphne's Diary nummer 4. Hij is onder andere te verkrijgen bij Albert Heijn en Bruna. Ik ben echt benieuwd wat jullie van de repotage gaan vinden! Stiekem kan ik het niet laten om alvast een foto te posten die ik vandaag zelf heb gemaakt........



Zonnige groetjes, Irene.


5 opmerkingen:

  1. Ik heb het blad al een paar keer in mijn handen gehad maar nog nooit gekocht. Bij nummer 4 moet daar nu dus verandering in komen. Ben vreselijk nieuwsgierig dat snap je wel.
    Wel spannend lijkt me...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Irene, wat gaaf! Ik zal het nieuwe nummer zeker kopen, ben heel benieuwd. Fijne, zonnige dag! Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke gaaf jouw huis in een blad. Ik ken het blad niet, maar ik ga zeker even neuzen naar je huisje! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk om met een artikel in dit prachtige tijdschrift te staan, ik houd het in de gaten...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé wat leuk, zo net voor de brocante open dagen... Ik ben altijd zo benieuwd hoe die bladen hun adresjes weten te vinden... Ik lees DD graag, dus ik ga hem zeker weer kopen... Ik ben zowiezo al erg verliefd op jouw huisje, telkens als ik mijn spulletjes op kom halen word ik een klein beetje jaloers...

    Liefs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen